Lootjes trekken

[2009] Het is eind november en met de familie hebben we lootjes getrokken voor Sinterklaas. We doen verder niet aan surprises, maar het geheimzinnige van lootjes trekken zorgt toch altijd voor een leuke avond!

De volgende dag zit ik met mijn vriendin in de wiskundeles en ik vertel haar dat we gisteravond lootjes hebben getrokken. Ze vraagt me of ik wil vertellen wie ik heb, onder de heilige belofte dat ze het niet aan mijn zus door zal vertellen. Ik vertel haar blij dat ik Daan heb getrokken. Ze reageert direct: ‘Oh wat leuk dan hebben jullie allebei jullie vriendje!!!’

Never dull moments

One thought on “Lootjes trekken

  1. Hoe een geheim bewaren via sssssttttt, ik zal niks zeggen. Lukt voor geen meter, klopt hè?
    Wat leuk toch dat je die grappige wetenswaardigheidjes op mooi lezenswaardige wijze vorm geeft in je blogs!

    Like

Geef een reactie

