Een prestatie wordt beloond, toch?

Een vriend is vanuit Nederland helemaal naar Duinkerke gefietst en is net gearriveerd. Hij heeft er zo’n 12 uur over gedaan een heeft dikke tegenwind getrotseerd. Stoer!

Die avond ben ik nog even snel onderweg naar de supermarkt om wat boodschappen te halen. Bij het diepvriesvak pak ik een grootverpakking Snickerijsjes mee: een toetje dat ik altijd wel haal voor m’n bezoek. Deze keer denk ik ook: “dat vindt hij vast lekker!”

Een stemmetje in mijn hoofd protesteert: smiecht, je kunt ook twee lekkere yoghurttoetjes halen in plaats van een gezinsvoorraad aan ijs. Je weet best dat je koelkast over 3 dagen de deur uit gaat. 

Never dull moments

One thought on “Een prestatie wordt beloond, toch?

  1. Fietsen naar Duinkerke, wat een machtig grootse prestatie….hij mag toch zeker minstens driekwart van het gezinspak snickerijs snoepen, zeker gegeven die tegenwind🚲🚲🚲🍧🍧🍧👍

    Like

Geef een reactie

