Hortsik! (Edit: snik!)

Ik heb een brede lach op m’n gezicht die er niet af te krijgen is: ik heb vandaag sinds maanden weer paardgereden!

Never dull mo… 

… wait a minute

[24 uur later] met mijn verbrande hals, geschaafde knieën en o-benen  waggel ik nu toch iets minder lachend door de kamer. Da’s toch een joekel van een anticlimax!

One thought on “Hortsik! (Edit: snik!)

  1. Hola! Een identieke tweelingneverdullmoment? Och herejee nee, een consequentieveryvervelend momentblog, arme jij. Dit soort neverdull kun je vast missen gelijk kiespijn en kiespijn doet me dan weer denken aan de dikke wang van de identieke tweelingzus.
    Pijngrijns jij: beterschap!

    Like

Geef een reactie

