Fronzend bij de kassa

Er staan drie mensen voor me in de rij bij de supermarkt. Getraind scant de caissière de producten en vraagt steeds keurig: “wilt u het bonnetje?”

Twee mensen willen het bonnetje.

Nu ben ik aan de beurt. Ik steek mijn pinpas in het apparaat en toets mijn pincode in. Mijn “ja graag” op de routinevraag ligt op het puntje van mijn tong en popelt om de show te stelen. Tot mijn stomme verbazing vraagt de vrouw me echter niets en print gewoon de bon voor me.

Waarom stelt ze mij deze vraag niet? Zie ik eruit als een bonnenverzamelaar? Heb ik een “ja graag”-blik?

Wanneer ik die avond thuis een foto maak van de kassabon en de cashback-producten op de site van Scoupy invul om mijn geld terug te kunnen vragen, valt het kwartje.

Never dull moments

Advertenties

One thought on “Fronzend bij de kassa

  1. Scoupy? Eerst maar ’s googlen wat dát nou weer is. Een app…cashbacks…? Nog nooit van vernomen.
    Zag de kassajuffrouw dat jij een scoupyfan was, zodat de vraag ‘wilt u de kassabon’ totaal overbodig was?

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s