Legaal belletjelellen

Appels? check. Rozijnen? check. Suiker? check. De appelflappen kunnen worden gemaakt!

Op het moment dat ik de oven op voorverwarmen zet, krijg ik het zelf ineens héél warm. Ik besef me dat ik een belangrijk onderdeel ben vergeten.

Onder het mom van gisteren was het burendag, bel ik licht beschaamd op mijn slippers bij de buren aan. En daar de buren weer van. Tot aan de onderbuurvrouw aan toe. Vriendelijk maar vragend kijkt ze me aan. “Hallo.. eh.. heeft u nog bakpapier?”

Never dull moments

2 thoughts on “Legaal belletjelellen

Geef een reactie

