Ondertussen bij de surveillance van een toets

“Mevrouw, mogen we het overschrijven?” Ik kijk de jongen verwonderd aan. “Eh, nou nee.” De hele klas kijkt op van hun blaadje. Dertig verwarde emoticons staren mij aan. “Dus we mogen níet op het blaadje schrijven?” O, dát vroeg hij! HAHA. Ik antwoord met een lachende emoticon dat ik hem verkeerd verstaan had en vertel de klas dat ze uiteraard op het blaadje mogen schrijven.

Never dull moments

 

One thought on “Ondertussen bij de surveillance van een toets

  1. Hij had natuurlijk moeten vragen: Madame, c’est permitté d’écrire..?..enz. (dat enz. weet ik ook niet 🙄)
    👍😜💋😡😎😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘‼️

    Like

Geef een reactie

