Grijp je kans!

“Gaat dit te ver?” Ik ben met mijn hand in de prullenbak aan het spitten naar oude kassabonnetjes. Vanmorgen allemaal weggegooid onder het mom: ‘goed bezig’.

Uitgerekend vanavond krijg ik een mail van Scoupy dat je morgen elk uur je kassabon kunt insturen om het geldbedrag terug te winnen. Uiteraard. Normaal zwem ik in de bonnetjes!

Helaas zwemmen de bonnetjes nu in de restjes tomatensoep, gebruikte gezichtsreinigingsdoekjes en lege, lekkende melkpakken.

Never dull moments

 

3 thoughts on “Grijp je kans!

  1. Kans verkeken…ik ken dat gevoel. Bestelde iets, had kortingscode moeten invullen. Vergeten. Kans verkeken. Volle pond betalen. Pé in…dus ik snap hoe pecherig jij je voelde na gegrabbel😥😪😖.

    Like

Geef een reactie

