Lieve lezer

Vandaag is alweer de laatste dag in november! De feestmaand gaat morgen beginnen. Echt bizar hoe snel het gaat. Nu staat er: november (30): weer een volle archiefmaand op mijn blog! Ook dat gaat snel. Inmiddels zit ik alweer op ruim 300 berichten, best een mijlpaal toch?

Ik wil je bedanken dat je mijn blog leest! Het is fantastisch om mijn statistieken te bekijken en altijd weer te zien dat mensen de moeite nemen om mijn verhaaltjes te lezen. Ook vind ik het onwijs leuk dat je me vertelt dat je moest lachen om een blog, dat je de dag positief bent begonnen, of dat je uitkijkt naar mijn verhalen. Dat maakt mij zo happy en geeft me weer zin om verder te gaan!

Un grand merci!!

Never dull moments

3 thoughts on “Lieve lezer

  1. Dank voor je lieve compliment aan je blogvolgers! Toch, de eer komt geheel jou toe. Dankzij jou is mijn dagbegin telkens weer blij verrassend, dankzij jou begint mijn dag met kriebelende nieuwsgierigheid, zodat ik gauw gauw mijn iPad opstart en dan gaat het van check check yep ze is er weer!
    Al ruim 300 blogs jouwerzijds, geen geringe prestatie. Legt het geen druk op je, zo van ‘jemig, men verwacht iets van me, wat zal ik nu weer bloggen’? Weet dat je een vrij-blijvende schrijfster bent hoor, m.a.w ook jij mag een blogbaaldag nemen. Stel dat je bv grieperig in je vel steekt op een dag. ik bedoel maar. Natuurlijk wens ik je (eh, eigenbelang😍😳😊?) nog enorm veel blogintikplezier toe!

    Like

  2. Dank voor je input. Een hele klus. Op naar de 500.
    Inmiddels staan er reclameboodschappen tussen je berichten.
    Dát moet dan ook iets betekenen: commercieel succes?

    Nog veel letters, woorden en lezers gewenst.

    Mama

    Like

Geef een reactie

