Tip van de dag!

Ik vind het al geweldig om iemand de slappe lach te zien hebben, laat staan wanneer Sint en Piet de slappe lach hebben!

(Er kwam een filmpje voorbij op Facebook). (Vervolgens zo’n zeven keer afgespeeld).

De hele avond heb ik daarna geschaterd om YouTubefilmpjes met “slappe lach” als titel. Aanrader!

Never dull moments

One thought on “Tip van de dag!

  1. Hmmhmmm, misschien reageer ik nu dubbel—nog niet van het lachen, dat komt nog—want ik heb in alle vroegre via mijn smartphone gereageerd, doch of dat doorgekomen is?
    Dank voor de tip, zal snel naar YouTube gaan!

    Like

Geef een reactie

