Nagenieten is never dull

Nadat we de heeeeeerlijke gezouten broodjes met tomatensalsa, courgetti, malse tonijn, St Jacobsschelpen met paddenstoelen, truffelaardappelpuree, zeebaars, biefstukreepjes, goddelijke asperges, nog goddelijkere zoete tomaatjes, gnocchi, truffelpasta en chocoladeheerlijkheid (om over de wijn nog maar te zwijgen die na elke slok rijkelijk werd bijgevuld) achter de rug hadden, proostten mijn vriend en ik met een kopje thee op het heerlijkste diner tot nu toe. “We kunnen nu nooit meer normaal uit eten, alles zal voorlopig tegenvallen!”

Deze hypothese móest ik natuurlijk even testen. Vanavond hebben we dus maar sushi afgehaald. Prima hoor met een spa rood! Proost op het goede leven, fijn weekend!

Never dull moments

One thought on “Nagenieten is never dull

  1. Wat een (letterlijk) héérlijk tegenwicht neverdull jij, nu ik bezig ben een boek van Renate Dorrestein te lezen, (Zeven soorten honger) dat zich afspeelt in een afslankkliniek….
    P.S. Ik snap nu enigszins de 15 gangen in je blog van een dag eerder!

    Like

Geef een reactie

