Haha die hak!

Ik had heus wel door dat de hak van mijn ene laars bij het lopen een ander geluid maakte dan m’n andere. Ook was ik me echt wel bewust van de regelmatige slidings die ik maakte op gladde vloeren. (Sommige leerlingen helaas ook).

Uit nieuwsgierigheid draaide ik mijn laarzen eens om. Je verwacht een hoekje eraf, of misschien een versleten zool. Maar dat de complete ‘vulling’ van mijn linkerhak verdwenen zou zijn, stond ik toch wel even van te kijken. En ik moest eigenlijk ook wel keihard lachen 😉 Heb uiteraard even de ‘echoooo!’-test gedaan.

En ik kan er nu toch maar mooi een kadetje in kwijt!

Never dull moments 

2 thoughts on “Haha die hak!

  1. Je kent toch wel dat truckerslied van ‘Met de vlam in mijn pijp, rij ik door de Brennerpas…’? Jij kunt je aansluiten met :’Met een kadet in mijn laars, loop ik lekker uit de pas…’
    Holle hak of niet, blijf in je sas!

    Like

Geef een reactie

