Daar zit een luchtje aan

Dat je minutenlang naar een leeg blogbericht aan het staren bent, dat je overweegt om kattensnoepjes op het toetsenbord te gaan leggen, zodat er misschien ineens een coole blog ontstaat.

Okee, dat is plan B.

Ondertussen ga ik weer verder met waar ik mee bezig ben. Voor mijn herkansing ben ik mijn getypte tekst aan het nalezen. Ik heb het uitgeprint, zodat ik mijn laatste hersenspinsels er nog bij kan schrijven. Tijdens het lezen ondersteun ik met mijn hand mijn wang, waardoor de pen vlak bij mijn neus in de lucht hangt. Hij ruikt best een beetje zurig, maar ik kan de geur niet direct plaatsen.

Op dat moment komt Darcy vanuit de woonkamer naar mij toegelopen. Hop, hij springt op het bureau. Direct ziet hij de pen in mijn hand en enthousiast zet hij zijn tanden erin. Ik kan de geur ineens heel goed plaatsen.

Never dull moments

7 thoughts on “Daar zit een luchtje aan

  1. Klinkt nog lang niet als een writersblock….ook al zie ik jou enigszins moedeloos zitten van wat nu?
    Herkansing? Van wat? En zure Darcy? Blog gelukt!!!
    Kreeg deze dag je blog niet per e-mail binnen, moest ‘m even opsnorren via de site.

    Like

  2. Haha, katten soms… In ieder geval een goede bron van inspiratie 😉 Onze katten hebben de pennen nog niet ontdekt, maar mijn toetsenbord wel. Een scherm dat op z’n kop staat, vliegtuigmodus, een geblokkeerd toetsenbord…ik ben regelmatig op computerfora te vinden om op te zoeken hoe ik kan oplossen wat ze nu weer voor elkaar hebben gekregen 😉

    Like

Geef een reactie

