Gesprekjes afgelopen week

(Met mezelf). Veert op van de bank, grijpt naar telefoon: “wie belt mij?!” (…) “O, niemand.”

(Mijn zus tegen mij). “Weet je, dit onderwerp boeit me niet zo. Wie begon er eigenlijk over? – Nou, jij.”

(Mijn vriend tegen mij). “Niet te hard aaien hoor, want de katten verharen als een trein!” (…) – “Nu zie ik dus een verharende trein voor me.”

Never dull moments

One thought on “Gesprekjes afgelopen week

  1. Die verharende trein zie ik sliertend lustig voortrazen, en maar haren rondsproeien en uitspugen, hele bergen die het landschap veranderen in een pluizig bergachtig geheel. Een nieuwe sport ontstaat: haarboarden. En al boardend over de harige hellingen neem jij je mobieltje op en in suizende wind verneem je dat Niemand je belt met de mededeling dat het niet boeit en jij zoeft voort, een en al geconcentreerde aandacht, helemaal geboeid—
    Nou, zo kan ie wel weer.

    Like

Geef een reactie

