Verdorie.

Vanaf vandaag hoor ik bij de grote jongens.

Het is 16:30, ik ben bijna klaar met werken. Op mijn telefoon zie ik dat mijn vriend me een berichtje stuurt: “stoute Laura!” Verbaasd maar nieuwsgierig open ik mijn WhatsApp: wat is er aan de hand?

Een witte envelop met paarse rand poseert brutaal op de foto. Zegt deze kleurencombinatie je niets? Houden zo! Voor de kenners: ja, ook ik hoor na ruim 5 jaar bij deze club.

Na een kort baalmomentje denk ik schouderophalend: nou ja, wel weer een geinig blogonderwerp!

Dat ze dus maar mooie dingen mogen doen met die 56 eurie. Vanaf nu rij ik in ieder geval 50 in Krommenie.

Never dull moments

One thought on “Verdorie.

  1. Ben zelf tot nu toe de witte envelop met paarse rand ontsprongen. Bijna dagelijks die ergernis oproepende Provinciale Weg moeten nemen, met ‘hier mag je 80’, ‘daar moet je 50’, een soort van hup rije maar naast ho stop afremmen is frustrerend. Blij dat ikzelf daarvan af ben.
    En dan is 56 strafbaar, flauw hoor. Voor de overheid ben jij helaas ook een melkkoetje…🐄🐄🐄
    Ludieke app-actie van jouw vriend😪!

    Like

Geef een reactie

