Kijk uit wat je zegt ;)

Samen met mijn schoonzus loop ik gezellig door de Ikea. We hebben ons karretje al aardig gevuld en we koersen af op de afdeling lampen.

Ik vertel haar dat ik best wel behoefte heb aan mooie hanglampen thuis: onze huidige plafonnières vind ik maar niks. Demonstratief wijs ik een willekeurige plafonnière aan: “kijk nou, deze lijkt toch net op een ui?!” Mijn schoonzus begint te lachen. “Ehm.. deze heb ik thuis.” Oeps.

Twee weken later stuurt ze me een foto van haar plafonnière: “ik zie alleen nog maar een ui als ik naar die lamp aan het staren ben.” Hahaha. Excuus.

Never dull moments

One thought on “Kijk uit wat je zegt ;)

  1. Hiha, soms wil je even door de grond zinken, met te rappe tong en al. Maar dat je schoonzus een lichtgevende ui aan haar plafond heeft hangen en de humor daarvan inziet, is toch een hele troost!

    Like

Geef een reactie

